...
Много от компаниите, собственост на министерството на транспорта работят на загуба
Доказателство за горните разсъждения са финансовите резултати на някои държавни предприятия и дружества, в които Министерството на транспорта е мажоритарен собственик:
ДДС върху книгите –трябва ли да отпадне?
Ефектите от това предложение
Формални и неформални правила в обществените поръчки
Тъй като миналата седмица обемът на бюлетина бе зает с коментари по повод оценките на европейската комисия за напредъка на България, не остана място да споменем за какво става дума на въпросната дискусия.
Отново за магистрала “Тракия”
Може би на почти всички наблюдатели на тази сделка им беше ясно, че държавна помощ действително е налице. Единствено държавните институции, които се занимаваха със случая, не бяха убедени в това. Сделката беше сключена в съответствие с действащото законодателство, но клаузите в нея бяха насочени към силно ограничаване на риска, който поема концесионерът, което на практика означава гарантиране на печалбата му. В подобен случай отдаването на магистралата на концесия ставаше безпредметно, тъй като държавният бюджет не се разтоварва от разходи, а дори напротив – твърде възможно беше и повишаването им.
Една недомислена и скъпоструваща забрана или защо народните представители отново накиснаха избирателите
През септември 2005 година е прието изменение в този закон.