Ценатана защитата на потребителите
През изминалата седмица в “Държавен вестник” беше обнародвана Наредба№ 19 за санитарно-хигиенните изисквания към компютърни и интернетзали за обществено ползване. Тя е издадена от Министерството на здравеопазванетои на пръв поглед изглежда част от пакета регулации, насочени към защитатана потребителите. От икономическа гледна точка, политиката, свързанасъс защитата на потребителите, има съществено въздействие върху бизнессредата и върху конкурентната позиция на компаниите, които трябвада се съобразяват със съответните правила. Затова и приемането натакива регламенти би трябвало да е съпроводено с предварителна оценкана тяхното въздействие, която да покаже евентуалните разходи, с коитоще бъдат натоварени стопанските субекти и очакваните ползи, коитода оправдават разходите. В конкретния случай с наредба № 19 по нищоне личи да е правена подобна оценка. Ако такава имаше, тя трябвашеда отрази най-малко следното: